Data Scientist
Jako Data Scientist se zaměřuji na využití datové vědy v oblasti marketingu. Pomáhám svým klientům lépe porozumět jejich datům a využít je k rozvoji jejich digitálních strategií a podnikání.
Data science je obor, který kombinuje vědecké metody, procesy a systémy pro získávání znalostí z dat. V dnešní době je práce s daty klíčová a její správné provedení poskytuje zásadní konkurenční výhody.
Ve své práci využívám různé techniky z oblastí jako:
- Statistika
- Analýza dat
- Strojové učení (Machine Learning)
- Hluboké učení (Deep Learning)
- Umělá inteligence
Tyto nástroje mi umožňují efektivně pracovat s velkými objemy dat a nacházet v nich skryté vzorce a souvislosti, které mohou významně ovlivnit úspěch marketingových aktivit.
Jak konkrétně pomáhám firmám zlepšit online marketing za pomoci Data Science?
Moje práce se zaměřuje na využití Data Science pro zlepšení výkonu firem v celém spektru online marketingu. To zahrnuje například:
- SEO (optimalizace pro vyhledávače)
- Marketing Mix Modeling
- PPC kampaně
- Sociální sítě
- E-mail marketing
- Obsahový marketing
- Analýzu uživatelského chování na webu
Analyzuji data z těchto oblastí, abych identifikoval klíčové faktory ovlivňující úspěšnost marketingových aktivit. Na základě těchto poznatků například navrhuji optimalizační strategie, vytvářím vizualizace a cvičím prediktivní modely pomocí strojového učení. Pro možnost pravidelné práce s predikčními modely a vizualizacemi vyvíjím marketingové aplikace na klíč – ty klientům umožňují pracovat s výsledky jednoduše bez jakýchkoliv technických základů.
Pokud máte marketingová data a nejste si jisti, jak je nejlépe využít pro rozvoj vašeho online podnikání, rád vám pomohu. Díky kombinaci znalostí z Data Science a online marketingu najdu v datech užitečné informace pro zlepšení Vaší digitální strategie.





